Klantenservice

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen?

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Dan kunt u hier terecht bij onze klantenservice.

 

Veelgestelde vragen hebben wij al voor u beantwoord op onze pagina Frequently Asked Questions (FAQ)

 

Hebben wij hier uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op door het contact formulier hiernaast in te vullen.

 

Of neem direct contact met ons op:

 

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 16.30 en op vrijdag van 09.00 tot 13.00 op (+31) (0)413-397007

 

E-mail klantenservice: info@deurkrukken-online.nl

 

Of stuur ons een bericht op onze Facebook Pagina

 

Ketelven 1

5464 PS Veghel

Bouwvakvakantie 2020

 

Wij zijn week 31 t/m 33 wegens vakantie gesloten. In deze periode zijn wij telefonisch niet bereikbaar. We zullen wel af en toe mail checken en bestellingen worden wel verzonden (indien op voorraad), maar met enige vertraging.

 

 

 

 

Hulp nodig? Wij helpen u graag!

 

Heeft u vragen, suggesties of klachten, neem dan contact met ons op via onderstaand formulier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Heeft u liever dat wij u terugbellen? Geef dit dan aan in uw bericht en wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Naam (vereist)

Emailadres (vereist)

Telefoonnummer (vereist)

Onderwerp

Bericht

Heeft u een klacht over Deurkrukken Online?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deurkrukken-online.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het uw vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.